.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, June 10, 2010

Weekend di Pizza - Pic

Irfan serious nie...
Weekend hari tu g makan pizza..setahun sekali tau baru kitaorang ada peluang jejakkan kaki kat pizza tu…..nak upload lebih banyak pic tapi dapat 1 je…maklumlah snap guna henpon pinjam..nanti ada lagi pic boleh simpan lagi kat blog ni ye…wat kenang-kenangan…

Cerita 1 ~~ cuba belek baju aku…time tengah bersiap tu, aku pakai seluar and baju inner yang brown tu..sekali en abg aku tegur, “seksinya, brapa kali dah pakai baju nie” (memang ketat kalau pakai inner saja) aku masa tu nak gelak dah..dia pandang ja aku, n then aku jawab “ byk kali dah, pakai p keja “ muka dia lain macam dah…aku tahan gelak, senyum depan cermin sorang2…oke..aku tak mau dia teruskan leteran dia…so aku g kat almari pakaian n terus sarungkan dress yang cantik kat luar tu (dress kat luar tu memang besar n kembang)….baru dia senyum tengok aku…. “oh, macam nie ke ’’

Cerita 2 ~~ kitaorang parking depan KFC time nak g Pizza tu ( KFC, Pizza n Guardian memang sebaris) ingat nak p Guardian beli barang dulu…nak p Guardian kena lalu depan KFC) sampai depan KFC penjaga pintu tu buka pintu untuk kami..aku yang jalan kat depan nie tak berani pandang muka dia…malunye..memang dia yang patut malu tapi aku pulak yang terlebih malu…kesian dia..nak buat camana bukan rezeki dia…huhuhu…

Moral of the story: Memang best boleh p jalan2 ngan family – dapat kutip banyak pengalaman even p makan Pizza ngan shopping kat Guardian aje…


7 comments:

Rose said...

salam. saya pun suka pakai dress :) walaupun susah sikit bila nak menyusu..

"ana" Muslimah ♥ said...

salam.. em2 ct skong akak! (^_^)
bjalan2 ngn fmily laa saat pling bez.. (^_^)
slain fmily kwn2 btul x akak? (^_^)

~> ttg en abg akak.., bgus2 dye jga akak ngn elok.. (^_^)
smoga akak., en abg & bby irfan bhgia d dnia & akhrat.. (^_^) wassalam..

~suNshiNe~ said...

donarose : ya..dress sangat cantik bila digayakan oleh wanita..hehehe..ermm..ada ke dress digayakan oleh lelaki??

dik ct : btul3...jln2 sgt best..esp ngan family n kwn2...

yey..akak suka dia jaga akak...ngeee..
thanks dear..

qamarguyz said...

salam ziarah..
huhu, nasib baik baru lepas mam pizza smlm..s0 takda la terliur sangat baca entry nie =)

~suNshiNe~ said...

en Azrai...nsib bek tak terliur kalau tak basah blog nie..hehehe..

azzey said...

Sunshine; Yang penting macam mana kita create masa untuk spent time ngan org2 yg tersayang.....hmmmm..

~suNshiNe~ said...

azzey : yes right, kat rumah pun best jugak..bergelak ketawa, aslkan bersama yg tersayang.