.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, June 11, 2010

Mood aku yg Bosan


Hari nie hari Jumaat…keja sampai kul 3 ja…bosan memang bosan, sunyi sebab ramai yang cuti..bos besar pun cuti jugak….
Aku gitau bos aku….bosan la…tau dia jawab apa……
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
You main la game…taip game, nanti dia naik banyak game….
You jangan bising2 dah la (maksud dia jangan kacau dia..)
Aduh boss aku nie..selalu bagi idea yang bernas kat aku…
Thanks boss..
Baik aku blogwalking cari kenalan...
p/s : sebenarnya mood keja tak da, tak sabar nak balik rumah...petang nie en abg janji nak bawak g shopping...buleh makan kfc sekali....lalalala....


4 comments:

hanaKir@ said...

sportingnye bos...thumbs up!!

~suNshiNe~ said...

syak : dia mmg best...

azzey said...

Sunshine: Shopping memang beshhhhh. satu theraphy untuk wanita...hik3....

~suNshiNe~ said...

azzey : yes2..best sesangat..tambah2 kalau dapat apa yg kita idam2kan..