.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, June 10, 2010

Award dari cik CT Cute

Dapat award lagi..award dari cik CT cute itu…muahhhxx2 dear…
Saya sangat suka menjawab soalan..rasa cam exam pulak….hihihi…
Sebenarnya dengan soalan2 inilah dapat membuatkan blogger2 alam maya nie lebih mengenali diri kita…

1) Kenapa kamu suka blogging?
~ saya nak belajar bercerita dengan menulis…sebab saya tak pandai bercerita dan menulis…
~ Saya suka feedback dari kawan2 blogging saya
~ saya suka kalau saya ada kawan walaupun tak pernah berjumpa
~ saya suka melawat kawan2 saya untuk mengetahui tentang kehidupan mereka


2) Adakah kamu bahgia dengan kehidupan kamu sekarang??

Sesungguhya saya bahagia dengan kehidupan saya disamping keluarga, kawan2 dan kerja yang saya cintai…syukur pada rahmat yang Allah SWT berikan..sesungguhnya ujian yang diberikan-Nya hanyalah untuk menguji keimanan hamba-Nya…

3) Apakah impian kamu 5 tahun akan datang?
~ Berbahagia bersama yang tersayang – en Khairuldin n en Irfan
~ Target nak tambah bilangan ahli keluarga girl kalau dimurahkan rezeki..amin.
~ Mestilah sudah menetap di Taiping membina keluarga disamping kerja yang menyenangkan.
~ Semoga keimanan saya makin bertambah berkali2 ganda dari sekarang…

4) Siapakah orang yang sentiasa kamu inginkan berada di sisi kamu...?
~ Keluarga yang saya sayangi
~ Kawan2 yang hargai diri saya


5) Sila beri award ini kepada 5 blogger kesukaan kamu :
sara

4 comments:

"ana" Muslimah ♥ said...

akak.., trma ksih sbb sdi trima award ni... (^_^)

bravo tuk jwpn2 tu akak! (^_^)

p/s ; troskn pjuangan dlm hdup.. go acha fghting hait! (^_^)

~suNshiNe~ said...

dik ct : kecil tapak tgn nyiru akak tadahkan..hee..lain kali bagi lagi..oke..gurau2 je..

azzey said...

Sunshine: U orang Taiping kah ???

~suNshiNe~ said...

azzey : sy org alor setar, tapi berlagak cem org taiping..hehehe..husband sy kerja kat Taiping..