.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, June 24, 2010

Ada orang datang melawat blog aku....



Ada tak blogger datang melawat blog aku sebanyak nie....



dalam satu masa.....


kalaulah ada bestnyeeeeeee..............
walaupun blogger2 hebat kat luar sana pandang sebelah mata je...tapi bagi aku ia anugerah yang paling bernilai coz aku baru je dlm dunia blogging nie..terasa macam dihargai kalau orang datang menjengah blog aku walaupun sekejap...sob3...terharu...terima kasih semua....



p/s : tengah cari contest and GA lagi nie....nak join banyak2....

7 comments:

YamMy said...

betul2.. sangat setuju. sangat gembira bile orang datang jenguk n komen kan.. x pe2. baru belajar memang bergitu. ngeh3.


p/s: saya juga baru belajr, kalau salah tolong tunjukkan. huhu.

~suNshiNe~ said...

saya pun baru belajar..sama2 lah kita menolong ye..

Lala Lulu said...

kan-kan . . rase seronok sangat bile ade orang datang belog kite kan . .

~suNshiNe~ said...

ye2..nnt kita dtg lawat belog lala lulu ye..

azzey said...

Sunshine: camne nak pastekan widget2 eg: follower2 kita ke dlm entry?

~suNshiNe~ said...

senang je kak azzey..go to this website...http://s05.flagcounter.com/more/ipz - kat situ byk follower counter..

azzey said...

Sunshine : Tq dear....