.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 22, 2010

Nak Handset Baru....


Disebabkan last week aku berpuasa 4 hari berturut2..aku merasakan duit aku tak terusik langsung…dan aku juga merasakan dengan duit tersebut aku boleh tukar handset baru next month…hehehe..akhirnya impian aku tercapai – nak pakai handset yang ada kamera. Tapi nak beli handset macam mana ye…nak kena survey2 dulu la ni…- aku idamkan handset yang ada camera + USB, nak dengar music, itu je yang penting…selain dari call dan mesej la ye…

Tapi yg menjadi persoalannya aku baru puasa 4 hari je kot, tapi boleh save 2,3 ratus..banyak sangat ke aku makan selama nie…hahaha…memang sah aku kena control cara makan aku….makan bila lapar, berhenti sebelum kenyang.


Jom layan pic, bukan pic aku yang dah semakin sihat ni ye...tapi pic anak teruna aku yang makin sihat...


.


.


.


.


.


1 comment:

azzey said...

Sunshine : Wah !!! ni sudah bagus ...pose 4 hr dah leh jimat 2-3 ratus....ni blh bkk firma perunding kewangan nih...hu3....

P/S: i pon jimat .....sehari blanje....rm 1-2 jerk...tak kuat makan pong.....ha3...