.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 8, 2010

My FavouRite - si Keropok Lekor

From pak cik Google

Keropok Lekor kegemaranku..layan ngan air kopi…nyum2..sedapnya….
Thanks Kak Ana…bawa balik hadiah best nie dari kg halamannya..Kelate…bila la aku nak sampai Kelate nie….semoga satu hari nanti rezeki aku nak kesana ada juga….aku nie memang jarang2 dapat peluang ke luar negeri (luar dari negeri Kedah ok..hehehe) dan satu2nya negeri yg aku pernah jejakkan kaki ialah Pahang..tempat aku menimba ilmu dan pengalaman, tu kiranya paling jauh la, selain dari jiran negeri Kedah iaitu…Perak, Penang dan Perlis…

Hobi aku waktu petang lepak2 dengan tok aku and Irfan, sambil lepak tu boleh la makan keropok lekor okeh..tak sabar nak balik rumah neh…..(tok aku selalu carikan kudapan untuk aku kalau dia ke kedai..dia tau cucunya memang minat kudap2 nie..especially keropok lekor)

p/s : rindu kamu Jengka…terutamanya Nasi Kerabu kat pasar malam Pusat Bandar Jengka…aduh..meleleh air liur….bila la
nak g sana lagi….

8 comments:

sarah-al-idrus said...

kak, add sara kat fb. or just search kat fb group sarah's virtual diary. nanti sara pm akak kat ctu.

Cik Ct Fadzil™ said...

salam.. kak.., sdapnya kopok lkor... (^_^)
simpn kt cek ct taw nnti.. heheek.. ;)
ct pn jrang2 na ke luar ngri.. hehee..
bygkn lgkawi pn last ct p drjh 6 xclap.. ;)

p/s ; kak.., search ini... :)
http://dunia-ctie.blogspot.com/2010/06/anugerah-dari-kak-hanis.html
wassalam..

~suNshiNe~ said...

lgkawi...akak pun sekali je penah g cna..wlupun dkt je dgn tmpat parking feri tu..heee..

Cik Ct Fadzil™ said...

akak dk kk kn? hehee.. ;)

hanaKir@ said...

dah lame jugak x g kelate..ape dah jadi kt cna..windu nk mam kueh die yang kalerful 2..hehehe

~suNshiNe~ said...

hanakira : sedap eh kuih kalerful tu? mkanan yg sedap mesti kita ingat nak makan lagi...

azzey said...

Sunshine: Keropok lekor yg originally from Kelate mmg sedap..coz terasa isi ikannya....x macam yg bese kita beli kat pasar2 malam tuh....

~suNshiNe~ said...

azzey : sedap, enak...