.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 15, 2010

Happy! Happy!

Hari nie absolutely gembira semacam je..first aku tengok birthday ticker Muhammad Irfan…lagi sebulan my baby will turn to 12 month or 1 years…saat2 yang dinantikan, macam tak percaya ja…umur aku sekarang baru 23rd years old rasanya and dah ada baby umur 1 year….best2…dulu masa study tak terfikir pun apa yang akan aku lalui time umur2 cemni…yang aku fikir hanya lah huhahuhahuha….dan nah..sekarang..memang aku huhahuhahuha pun..tapi bukan dengan rakan sahabat handai aku tapi dengan baby kesayangan aku…..bila dia panjat sana panjat sini..terjerit2 la aku melarang…huhuhu….memang mencabar jadi ibu di usia yang muda nie…banyak pengorbanan yang terpaksa aku lakukan..hehehe…yang paling terkorban sekali tentulah masa tidur aku…aku nie memang addict sangat dengan sleeping nie…pantang ja tak da keja mesti tidur..tapi sekarang nak tidur pun terpaksa curi2 masa…tapi itulah yang perlu aku pertaruhkan untuk membesarkan Irfan..bila tengok dia membesar, aku rasa lega dan bahagia….tak sabar nak tengok dia berjalan dan bersembang dengan aku (sekarang memang dia suka sembang, tapi aku tak faham dia kata apa, maklumlah bahasa budak2)….

p/s : happy dapat rantai leher dan cincin baru masih terasa…tak sia2 aku meraung coz gelang aku hilang(rasa malu pulak dengan family mentua aku)….en khairuldin terpaksa pujuk aku dengan bawa aku ke kedai emas…tapi lagi aku happy sebab gelang aku yang hilang tu sebenarnya jatuh depan rumah, tok aku yang jumpa..nasib baik tak jatuh kat tempat kenduri, kalau tak…hilang la kenangan PTPTN aku (gelang tu aku beli dengan duit PTPTN)...


7 comments:

Sharinginfoz said...

kejap aja msa berlalu kan

~suNshiNe~ said...

sedar2 diri dah tua..hehehe..

azzey said...

Sunshine: I dulu lagi muda than u.. umur 20 dah ada baby umur setahun.... skrg dia dah 13 yrs...dh jd anak dara dh...

~suNshiNe~ said...

azzey : mudanya...dah ada ank dara rupanya..nmpak muda lagi..

azzey said...

Sunshine: komen tu yg i palinggggggg suka....hahaha....

~suNshiNe~ said...

azzey : nnt boleh kongsi petua ye..hahaha..rasanya petua dia mandi bunga kot..

azzey said...

bulehhhhh x de hal.....:P