.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, June 25, 2010

Birthday dah dekat!!!




Bukan birthday aku ea...birthday aku dah lepas...nie birthday anak teruna aku pulak...jatuh pada 15 July...
Sempena birthday dia aku ada juga angan2kan nak celebrate wat kenduri sikit-sikit...tapi tak de idea la nak jamu orang makan pe.....

Dalam list kepala otak aku nie ingat nak


Buat BBQ...ok ke tak ok???
Nak bakar ayam (dengar2 ayam nak naik harga, betul ke?), ikan (ikan temenu bakar cicah ngan air asam, sodap jugak nie, menu wajib mestilah jagung bakar, manis dan enak....menu lain sosej....buat sikit2 dah la..bajet..kuikuikui..menu sampingan nak buat bihun goreng jek.


Chocolate Cake

Ingat nak tempah kek kat otai kek kat kilang aku neh..memang laku chocolate cake dia...sebijik RM10 jek...

credit to google





lagi-lagi....



sape ada idea boleh conteng kat ruang comment.....
jasa baik anda didahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih..
nanti jemputlah datang rumah ye..





p/s : pening hari nie, out of schedule lagik...patutnya hari nie aku posa..

4 comments:

YamMy said...

sebijik 10 hinggit aje?? murah bangat.. hehe

~suNshiNe~ said...

memang murah, but still nice..kira harga kawan2..lagipun operator selalu order, so berpatutan la dengan kemampuan mereka..

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

wah murahnye dala nmpk sodap.

buat cocktail nyum2

~suNshiNe~ said...

cocktail tak pandai la..
nanti zura check cara nak buat dia ye..

huhuhu..bab nak buat ni tak pandai lor..makan pandai le...kui3..