.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 13, 2010

Cute Blogger Award dari Azzeyatin


Award ni khas dianugerahkan buat blog nie oleh Azzeyatin....
Award nie bewarna pink tau...sapa suka pink angkat tangan...
Thanks ya sudi bagi award nie kat blog yang tak seberapa panas macam goreng pisang nie....

Ada soalan nak kena jawab :


1. Apa nama blog dan kenapa letak nama itu?
.:colours of my life:. - oh, saya suka warna warni so letak la nama nie..(blog saya tak la warna warni sangat)

2. Jelaskan kenapa & bagaimana anda boleh dapat idea nak letak nama URL blog anda?
Saja suka-suka (boleh ke jawab macam nie..he3..) menunjukkan kehidupan yang penuh suka dan duka..kadang-kadang warna cerah, kadang-kadang gelap dan mendung ja...

3. Bila blog anda mula beroperasi?
Baru lagi...belum sampai setahun umur blog nie..so nak tunggu invitation 1st birthday party, tahun depan la ye...

4. Siapa follower pertama anda?
Nur Atikah

5. Ucapan kepada si pemberi award
Terima kasih kerana sudi menjadi penyeri blog neh....(azzeyatin pegomen tegar kat blog aku tau)

6. Tag 9 orang yang anda rasa patut terima award ni
Rasanya semua orang dah dapat, aku ja yang ketinggalan, nanti kalau aku jumpa blog yg tak dapat lagi award ni, aku update ye...



p/s : hari nie macam banyak pulak entry aku..


2 comments:

azzey said...

Sunshine: Ha ha!!! dia dah mai dah.... pengomen tegar??? hu3...mudah2an silaturahim berpanjangan....satu hari ada rezki kita jumpa k!

~suNshiNe~ said...

azzey : insya'allah..harap jodoh berpanjangan..he3..