.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, July 15, 2010

Aku dah luahkan isi hati aku...




Semalam….
Aku dah luahkan isi hati aku…
Rasa puas….

Tapi…
Sampai sekarang masih tak tiada balasan…
Mungkin dia masih berfikir…
Aku masih menunggu hingga ke pagi, saat ini….

Last sekali, aku mengalah….
Try call dia….
Dia cakap biasa ja…
Macam tak ada apa-apa yang berlaku…

Nampaknya….
Kata-kata aku langsung tak memberi kesan pada dia….
Ala…macam la tak faham dia….
Hati dia memang keras, takkan mudah cair….

Walaupun kali ni aku tak berjaya, aku tetap lega….
Rasa semua beban aku hilang…
Aku hanya mau dia tahu….
Orang lain tak tahu, aku tak kisah….

2 comments:

azzey said...

Sunshine: luahkan kat sape tu?

Ansof86 said...

Luahkan apa yang terbuku agar kita tidak merasa beban...

hu..hu.. andi tak diterima yang penting hasrat hati telah diberitahu...