.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, May 28, 2010

aku dapat Surat Cinta???

hari nie ramai yang cuti wesak day kan..en abg pun cuti gak hari nie...tapi kecewa la dia tak leh gaduh ngan aku
kat rumah coz aku kerja...hehe..sian2..tapi nasib baik la hari jumaat balik awal..kul 3p.m..boleh balik habiskan masa kat rumah lagi ngan en abg n irfan my laling...sian Irfan, pagi tadi terkedek-kedek nak ikut aku g keja...nasib baik tak nangis, cuma kejar aku ja..tapi sure la tak dapat coz dia merangkak, aku lari...hehehe..ibu balik nanti kita main kejar-kejar lagi ye sayang...
ok...hari nie nak g bayar ptptn setelah surat warning diutuskan melalui pak cik posmen yang selalu round area kg aku diwaktu tengahari yang panas terik itu........
tapi persoalannya bank buka ke hari ini????? adeh..dah dapat surat cinta itu baru nak tergedik-gedik nak p bayor.....urmmm...kena ikhtiar jugak nie...kalau tak, kena naik court la aku..sesapa ada pengalaman tu boleh la kongsi-kongsikan dengan kita-kita kat cni ye...
kalau bank tak buka hari nie...petang nie aku nak wat agenda nak p shopping...hehe..
p/s : semalam tak sempat nak try broadband baru aku tu coz ingat nak bangun setelah menidurkan Irfan (nak bagi irfan tidur, ibu pun kena tidur jugak) tapi almaklumlah kalau dan boleh bermimpi tu susah la nak berhenti...hehe..tak da iklan2 ok...tambah badan letih n rasa ngantuk sesangat coz malam sebelum ni tido lewat msj ngan peminat misteri en abg aku..hehe...malas la nak cerita pasal nie...wat hilang mood je...

No comments: