.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, January 14, 2010

Nasib yg menimpa Kak Ina...

Aku mls nak menulis sejak akhir2 nie...

tapi hari nie ada berita menggemparkan...pttla aku nampak kak ina balik tadi...
parent kak ina(salah sorang kak yg aku kenal kat kilang nie) eksiden...kejadian berlaku di Sik..

semua org dok heboh...wlupun aku tak kenal mak n ayah dia tapi aku jugak terasa
kesayuannya disebabkan aku agak baik jugak dgn kak ina...

mak n ayah kak ina eksiden pagi tadi semasa dlm perjalan prgi menoreh getah..
tak tau dilanggar dgn apa...byk y kata dilanggar dgn lori...mak kak ina meninggal di tempat kejadian, jenazah diuruskan oleh pihak hospital dsbbkan keadaan jenazah y agak kritikal...
ayah kak ina masih di ICU,,tenat...

Harap2 ayah kak ina dapat diselamatkan...mcmana kak ina nak hadapi keadaan ni klu kedua ibubapa dia pergi menyahut seruan Ilahi serentak...
Semoga Kak Ina tabah menghadapi dugaan nie..

AL-FATIHAH...

1 comment:

~suNshiNe~ said...

1. Sebenarnya eksiden dlanggar kereta...
2. Ayah Kak Ina meninggal malam kemalangan..