.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 19, 2010

From Careyn

Pg nie...

Aku dpt souvenier lg dr Careyn, bos aku tu....wlupun best dpt mcm2 hadiah dr oversea..
tapi aku rasa segan la pulak...last year aku dapat souvenier dari Hong Kong n Japan..

Dan hari nie aku dpt souvenier dr Macau pulak...aku tak penah bg apa2 pun kat dia...
maklumlah aku balik holiday kat rmh mentua aku kat Pendang ja..nak beli apa kat dia..huhu..

Kali nie aku dapat rantai pulak...Careyn cakap dia dh matchkan dgn baju dinner aku...aku pulak pandai2 ja tunjuk kain yg aku buat baju dinner tu..so dia harap aku pakai rantai tu masa dinner nnt...yg aku segannya dia ckp rantai tu mahal dari baju dinner dia...wahhh...lagi la segan aku...aku tak harap dia beli yg mahal2 pun, yg kecik2 pun jadik la...dh org bagi, ambik ja la...

Ok la Careyn...

Thank you so much...

No comments: