.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 23, 2010

Hobi baru aku - SKIPPING

Lompat, lompat, lompat lagi..yeay..

Azam aku dengan lakukan skipping nie dapat la aku kecilkan betis dan pahaku..hehe..dan akhirnya dapatlah aku pakai 2 helai seluar yang baru aku beli tapi tak masuk kat kaki aku...
aduh kenapa jadi macam nie..dulu ok ja..pas kawin terus tak masuk..ok...usaha lebih sikit untuk berjaya..

Info
Skipping, olahraga yang menggunakan tali ini ternyata mempunyai kelebihan. Jika kita melakukan skipping selama 10 minit maka akan setara dengan berlari selama 45 minit. Dan jika kita melakukan skipping selama 1 jam dapat membakar lemak sebanyak 1300 kalori.




No comments: