.:Our Love:.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.:Permata Keluarga:.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, March 4, 2010

bOsan

sejak 2, 3 mggu nie aku berasa tahap bosan aku dah pada high level dah..walaupun keja berlambak-lambak kat office nie..tapi aku masih rasa bosan yg amat sangat..kadang2 bila aku dah tak tau nak buat apa, aku buka internet..try search mana tau ada jawatan kosong kat mana2..aku rasa aku patut tukar persekitaran la..huhu..tapi kalau nak cari keja pun demand sgt, mana la nak dapat..aku try hantar resume kat beberapa company, tapi usahkan dipanggil interview, respon pun xada.....sabar ja la...


keletihan pun terasa sangat... menyelinap ke dalam tubuh aku nie..mungkin rehat yg tak cukup - tido pun tak cukup...i think, i should take supplement + untuk memberi tenaga + pada tubuh aku nie...kesihatan yg tak berapa baik boleh mengganggu perjalanan hidup aku nie...nak berjalan pun rasa tak larat..rasa cam ada seketul batu atas bahu aku ni..huhu..apa la nak jadi dengan aku nie..




V

V
.
.
.
.
V


Tapi bila fikirkan impian2 aku selama nie..aku mesti kuatkan semangat...dengan harapan impian2 tersebut menjadi kenyataan..

No comments: